Aden23 Az zaman kaldı 36+3 gelin sohbete benim son 16 günüm kaldı planlı sezaryen olacak. İkinci sezaryenim ikinci oğluş geliyor. Bir de şu çatlama muhabbeti beni en çok geren konular arasında 1. De hiç çatlamadım bunda çatlarmıyım acaba?? Var mı birinci de çatlamayıp ikincide çatlayan???
Hnfth Aden23 mrbb bende 36oldum bugn ikinci gebeliğim ilkinde çok catlamasim hafif beyaz çatlaklar belli belirsiz bundada şimdilik yok çok şükür , hazırlıklar bitti sadece çantaya koyacağım, yarın kontrole gidecegm kaç kilo sizin bebiş
Raziyeeebozdag Aden23 36+1 ilkte çatladigim için şimdi anlamadim. Önceki Çatlayan yerler belli sadece
Suhedaa_ Aden23 benimde 16 günüm kaldı 🙊 ilk bebeğim ama baya çatladım krem kullanmama rağmen. Doğum içinde sürekli kabuslar görüyorum ya. İlk olacak ya sanırım stresliyim.
cemreninnannesii Aden23 36+2yiz bizde göbeğim çatladı sadece bu hafta çatladı kırmızı oldu tatlı badem yağı sürmüştüm ama bir işe yaramadı sanırım🙄
Aden23 Raziyeeebozdag keşke çatlağın nasıl birşey olduğunu bilsem bakınca anlardım çatlayıp çatlamadığımı. Belirtisi oluyor mu başka?
Hnfth Aden23 genelde kırmızı olr evet ama bende belli belirsiz var çok kilo olmama rağmen 93kiloyum 74le hamile kaldım
AlevDemirel Aden23 kaldı 14 gün,ama henüz hiç Bi belirti yok hem bekliyorm hem korkuyorum.rabbim yardım etsin hepimizde.sağlıkla gelsinler inşallah
Beyzabyk Aden23 38+0 olduk bugün sabah altımda ıslaklıkla uyandım suyum geldi sandım biraz bekledim sonra 2 damla daha geldi sancım olacak mı diye bekledim 1 2 saat sonra doktoruma yazdım hemen hastaneye cağırdı nstye girdim alttan muayene oldum ne sancı ne açıklık var suyun değildir o dediler idrar kaçırma olabilir dedi özel ped verdi ebeler su gelince renk değişiyormuş eğer bugün tekrar gelirse hemen gel dediler çok tedirginim nedense cuma günü planlı sezaryen olacaktım zaten ama bilmiyorum tuhaf hisler içindeyim 😏
dorukhan_nehirada_moms Aden23 38+0 yrn sbh 7 de sezeryana giricem ve cok heycanliyim cnk belden uyusturmali olcakmis hem korkuyorum hem de bebegimi hmn gorcem diye cok heycanliyim bn iki hamileligimde de hic kilo almadim aksine ilkinde 10 ikincide 14 kilo verdim o yuzden de hic catlamadim 😌😌😌
Aden23 dorukhan_nehirada_moms sağlıkla gelsin kuzuuuuu benim doktorum 39 dan önce hayatta almam diyor uyuz oluyorum 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
NeslihannK Aden23 bizde bugün tam 36 haftalık olduk normal doğum olucak son ana kadar bisey olmazsa. Felâket bi şekilde enfeksiyonum var yarin gidicem doktora insallah ilaç vs bisey verir 🤦🏻♀️ Benim 2. Hamileligim ilkinde zaten çatlamıştım simdi ekstra karnımın altı biraz daha çatladı ama hic umrumda değil yeterki doğsun bi an once 🤣🤭
Beyzabyk Aden23 ben 37. Haftada çatladım duştan sonra çatlak kremi sürerken fark ettim sol tarafımda yukardan aşağı kırmızı çizgiler halinde 6 7 tane vardı
Beyzabyk Aden23 ederim kuzum çok heyecanlı ve çok tedirgin hisler içindeyim gelecek mi diye bekliyorum öyle 😄