Deletedmom9 yasemin333 Polis eşim ikinci bir doktora gidim öyle karar verim en iyisi kıyaslama yaparım hiç olmazsa
Deletedmom9 yasemin333 Eltim ilk çocuğunu özelde doğum yaptı ikincisini Mersin Şehir Hastanesinde geçen sene yaptı özelden daha güzel çok memnun kaldığını söyledi O da var aslında diğer bir fikir
yasemin333 Deletedmom9 evet ilk bebeğimiz olacak inşallah.İkinci hamileliğim ama ilkinin kalbi durdu pıhtılaşma çıktı.Senin de mi ilk
Deletedmom9 yasemin333 Kuzenim benden 3 hafta önce şehir hastanesinde doğum yapacak memnun kalırsa söylerim sana da doktor ismide veririm
Zeleno Deletedmom9 eger maddi sıkıntın yoksa tavsiyem Prof. Erdal Sak Harran ünv ana bölüm başkanı üstüne zaten yok özel klinigide var