Deletedmom9 sen o doktorla ilgili iyi kötü ne duydun başka.Urfada sezaryende Bülent Sezgin,normak doğumda Mehmet Ağar çok iyi diye duydum ben ikisi de klinikte.İlla sezaryen olman gerekiyorsa Metrolife Gülnur Çiftçi de iyi yapıyormuş.Normal yanlısıymış ama sezaryeni de iyi yapıyormuş başka bir arkadaşım iki yıl önce onda sezaryen olmuş eli çok hafifti çabuk toparladım iz bile belli belirsiz kaldı diyor.O doktoru da bi araştır.Benim gittim doktoru da araştırabilirsin Urfa’da gebe okulu açan tek doktor, suda doğumu da başlatacam urfada dedi daha önce doğum evinde çalışmış çok fazla doğum yaptırmış iki doğum türünde de iyi diye duydum.İlgisi de çok iyi zaten aklında ne kadar soru varsa oturup konuşabiliyorsun güleryüzlü.