Cevap veren herkese teşekkür ederim. Eşim kullanma artık dedi. Trafik çok oyunculu bir sistem malum. Zorunlu olmadıkça kullanma kaza durumunda hava yastığı vs anlattı baya. Tabi bunların hepsi olasılık hesabı :) çok da pimpiriklenmemek lazım olacak olan olur.