babysevgi Duyguie biz ege tıptayız. Yenı duymuş bu hafta içi blli olucak demişler . Kulağınız açık olsun
Tlyaltnts Ben de devletteyim bizim pandemi hastanesiydi rapor al dediler hamile kaldığımdan beri çalışmadım haftaya idari iznim başlıyor
Hemsiremom Tlyaltnts ben de pandemi hastanesindeyim hatta çocuk covid acil.sadece bu hafta itibariyle normal çocuk servisinde çalışcam bi kaç hafta çalışıp ben de rapor almayı düşünüyorum
babysevgi Duyguie tüm iller içindir😬 ege böyle bişy yapmaz tek basına sanmıyorm . İdari izinlerde bnm zamanımda herkesle birdi herkesle bir kalktı 1 haziranda.
Tlyaltnts Hemsiremom valla şu dönemde rapor veren de yok idare tamam dedi demesek kimseden rapor alamıyoruz arkadaşa vermediler o çalışıyor idari izni valilik yayımlamış ama hastane hiç görmemiş gibi davranıyor yok sayıyor ben de anlamadım
senemmm123 Tlyaltnts kırklareli ve istanbul’da idari izin duymuştum ama hemşireleri de kapsıyor mu bilmiyorum
Tlyaltnts senemmm123 işte bilmiyorum valilik yayımlamış ama hastaneden ses seda yok benim zaten 1 haftam kaldı 24 e ama çalışan hamilelere yazık burası çok fena bütün hastane covid yer yok çalışanların çoğu geçirdi
senemmm123 Tlyaltnts bende bunu anlamıyorum izin iptal edileceği zaman üniversite sağlık bakanlığı farketmiyor herkese aynı uygulama oluyor. tavandan performans idari izin olunca kurum insiyatifi oluyor şehir ayrımı oluyor 🤬