200915 Hemşire olan hamileler özelde çalışanlar nasıl geçiyor zamanlarınız ? İdari izin ile ilgili bileğini kullananızın var mı ?
Duyguie babysevgi bende memurum hemşireyim 12. Hafta ama idari izin yok sizin nasl oldu acaba ankarada memurm bn siz hangi şehir ? 24. Haftadan sonra idari izinli olunmuyo mu
Seher112 babysevgi babysevgi bende Ankara 112 de att yim 24. Haftaya kadar çalışıyoruz evden de olsa size nasıl idari izin verdiler acaba
babysevgi Duyguie ben 39. Haftamdayım . En basında hanileydm yani 24 e kdr ztn idari izinliydi herkes sonra da 24 olayı cıktı . Ben sorun yasamadm kısaca denk geldi izinler hep
babysevgi Duyguie ben suan tekrar geliyor yada geldi diye duydum yeni gebe arkadaşm var 12. Haftasında da bu hafta içi belli olucak dedi bana . Takip edin isterseniz. Umarım size de gelir bi an önce
Duyguie babysevgi ahh umarım duymamıştım istanbulu biliyorum sadece orda da sağlıkçılara var mı bilmiyorum takip edicem teşekkür ederim
senemmm123 bende 18 haftalığım maalesef yaşadığım şehirde idari izin yok henüz. yoğun bakımda gaaaaayet yoğun çalışıyorum.çok şükür sağlığım yerinde 🙏🏽
babysevgi Seher112 tatlım ben 39 dayım corono patladığında zaten hamileydim . Siz daha basındasınız snra ck değişti izinler sunlar bunlar
babysevgi Seher112 tam izinler değişti 22 sonundaydım ztn . Yıllık izin hakkım vardı 20 gün direk onu istedim 26 a fln geldim . İdari iznede 26 da ayrıldım . 24 de değil . Tamamen denk geldi yani. :)
babysevgi Duyguie biz ege tıptayız. Yenı duymuş bu hafta içi blli olucak demişler . Kulağınız açık olsun