Fatmanurkor94 kubra2608 zeytınyagıyla baya bı ısım kolaylastı ıc dıs 10 dıkıs toplamfa cok sukur hemen toparlandım
Kubraokumus4446 kubra2608 tam aynıyız kuzum 36+3 tü bugün kontrole gittim 3 kğ dedi doktor benimde ilk doğumun normal doğum istiyorum ama kilosunu şimdilik dert etmiyorum
Esma-4242 kubra2608 tahin pekmez aldırdı ellam çünkü diğerlerini bende yedim benim sıpa 2500 çıktı😂hep derdim çıkarken çok büyük olmasa da olur canı içinde sağlıklı olsunda çıkınca kilo alır diye o duam tutuyo sanırım 😂
kubra2608 Esma-4242 olabilir bende yemezdim tahin pekmez de sonradan yemeye başladım faydasını gördüm sende ye bakalım dene bi ☺️Ahaha ya doğru ama dediğin sağlıklı olsunlar da kilo alınır bi şekilde 😅