kubra2608 Kızlar ben 36+3 haftalık hamileyim.Dün doktora gittim bebişimin kilosu 3100 olmuş.40 haftaya kadar beklerse bebiş 4 kiloyu geçer mi sizce.Ve geçerse doktor sezeryan mı yapar 😟ben normal istiyorum da.Yememe dikkat mi etsem bu haftalar
Halimer kubra2608 bende carsamba günü 36+1 oluyorum kontrolümm var en son 33deyken gittim 2400 dü bir hafta onde demişti doktorumm bakalım bu haftada sizin giibi kilosu fazla olacakmı bende kuruyemiş pekmez vs cok yiyorumm
Sedaca kubra2608 bende 36.4 te gıttım 3200 kılosu bır hafta onden gıdıyor basından berı normaldı bır anda cok almaya basladı ama sezaryen olacagım 38.3 te
kubra2608 Esma-4242 valla yumurta tahin pekmez muz ceviz kuruyemiş yani kilo aldıracak her şeyi yedim bu zamana kadar ama bundan sonra pek yemeyi düşünmüyorum 😅
Esma-4242 kubra2608 tahin pekmez aldırdı ellam çünkü diğerlerini bende yedim benim sıpa 2500 çıktı😂hep derdim çıkarken çok büyük olmasa da olur canı içinde sağlıklı olsunda çıkınca kilo alır diye o duam tutuyo sanırım 😂
Aleynce kubra2608 benimde eltimin o civardaydı doğuma kadar özellikle meyve yemesine dikkat etti ekmek pilav gibi katı gıdalar yememeye çalış birde günde birden fazla meyve yiyorsan ya teke ya 2 günde bire düşür canım
Halimer kubra2608 normal dogum düsünüyorumm bakalım doktor 40 a kadar cok daha fazla alır va diyip sezaryan onerırmı😒
Hilalgc Son haftalar kilo.alimi yavaşlıyor benim de son 2 hafta kala gittim 3200 dediler şimdi ,40 oldum 3300 anca olmuş
minikos Bende 32 haftalıkken gittim 2400grdı doktor önden gidiyo 2-3 hafta sonra gel tekrar bakmam lazım dedi 3 haftada 800gr almış bende normal doğum istiyorum ama bakalım ne olacak ya 🤷🏻♀️
Babyy1S kubra2608 haftada 200 250 gram aliyorlarmis 35 de 2700 demisti doktorum bende normal dusunuyrm hesabima göre 3700 falan olması gerek doğuma kadar 4 ü gecmez bnce
kubra2608 Babyy1S aynen canım en önemlisi o tabi ☺️Biz önemli değiliz yeter ki sağlıcakla kucağımıza alalım 🤲🏻