Nhnyldz anlayamadigim şu ne beklenilmeli soru sormuş bende ne beklediğini sordum kufurmu ettim hakaretmi ettim dayanamadiginiz bir yorum yaptığımı düşünmüyorum acımasız bir yorumda yapmadı merak etmeyin hamileyim 29 haftalık ve en dipte yaşadım sıkıntılı sorunlu 8 haftalikta bu yana yasamadigim sıkıntı kalmadı hala endisrli günler yaşıyorum ben duyarsız bı yorum yapmadım arkadaş fazla abarttı die düşünüyorum yoksa hepimiz can taşıyoruz kimseyi kırmadim kırılacak birşey yazmadım rabbim herkrse hayırlı doğumlar nasip etsin ama suda var herkesin farklıdır hamileliği ne beklediğini sormak bence kırıcı bir yorum değil.