Hayalleredogru BEn seni çok iyi anlıyorum benim ilk bebeğim de tüp bebek. Ne demek istediğini çok iyi anladım. Şu an kaygılandığın için öyle hissediyorsun. Merak etme her bünye bir değil sende belirti vs olmayabilir ama içinde bir canlı var kendini bu şekilde telkin etmeye çalış. Moralini yüksek tut olumsuz düşünüp bu günleri kendine zehir etme 18. Haftadan sonra çok rahat hareket anlamında hissetmeye başlarsın. Ama sonrasında da bugün az hareket etti, ay kaç saattir hiç hareket etmedi kaygıları başlayacak. Tüp bebek zor süreç biz zor elde ettiğimiz için hamilelik sürecinde kaygılarımız da fazla oluyor. Burada üstten üstten konuşanları da çok takma. Sormak istediğin bir şey olursa cevaplayabilirim