yagmur91 2 düşüşün var. Çok hafif pıhtılaşmam var diye doktor hamilelik öncesi coraspirin yazdı. Kullanalı bir hafta oldu. Şuan regliyim. Çok yoğu ve pıhtı parçaları geldi. Bu ilaç yüzünden mi? Yaşayan yazarsa sevinirim.
Miragee yagmur91 evet canım vücutta gereksiz pislikleri pıhtı yoluyla atıyor hamile kaldım ben suan 32 haftalıgım hem corasprin hem de oksapar 4000 iğne kullanıyorum… Sakın ihmal etme
Cigdm yagmur91 Miragee canım bana da doktor iki kimyasal oldu diye genetik testler yaptırdı her ihtimale karşıda ekopirin kulandiriyor bu nasıl bişey korasoirinden farkı nedir
yagmur91 Miragee ben hamile değilim. Doktor en az bir ay kullan sonra başla bebek için dedi. Siz de mi hamilelik öncesi kullanınca pıhtı geldi.
yagmur91 Miragee ben hamile değilim. Doktor en az bir ay kullan sonra başla bebek için dedi. Siz de mi hamilelik öncesi kullanınca pıhtı geldi.
Tugcekkkkk Miragee canım ben de bu iki ilacı kullanıyorum. Şuan 7.haftadayım. Ama hafif kanama alanı var diye doktor coraspin kesti. Senin gebeliğin de hiç oldu mu kanama
Mervee33 Miragee hamile kalmayı kolaylaştırıyor mu peki bende içiyorum doktor verdi rahim filminden sonra
Mina01 Miragee evet ben 6000lik enox kullanıyorum 33+4 coraspini bıraktım bir hafta oldu siz kaç haftaliksiniz birde doğuma kadar mi iğne sizinde
Miragee Mina01 canım 32 de yim ben oksapar 4000 kullanıyorum daha kes denmedi bakalım kacıncı haftada dogurucaz
Mina01 Miragee insallah sağlıkla gelir miniklerimiz iğnenin dozu yüksek belki onum için erken bırakırmış olabilir doktor benim gen faktorV leiden sizin hangi gendi
Miragee Mina01 benim düşük seviye igne in dozunu da kiloya göre veriyorlar.. Ben zayıfım ondan bana 4000 verdiler