Neseli5 Doktorum folik asit için FOLIDOCE ilacı verdi 1 haftadır kullanıyorum ve felaket bir uykusuzluk huzursuzluk hakim acaba gebeliktenmi şöyle böyle derken kullandığım ilaç geldi aklıma yan etkileri de de var sizde de böyle oldu mu merak ediyorum sizde nasıl yan etkileri oldu
Sehertass Neseli5 bana da doktorum orzax verdi ilk günler içtim ama bayadır boşladım 9 haftalık oldum bugun bayadır kullanmıyorum
merrveguul Neseli5 bende folideco kullanıyorum gebelik öncesi başladım o zamanlarda böyle yan etkileri yaşamadım. Ama gebelik sonra daha farklı şeyler oluyor. Tabi kişiden kişiye değişir ama hamilelikle alakalıdır bence😊
Murvettt Neseli5 yok bende sadece mide bulantısı ve kusma yaşadım, onu da doktoruma söyleyince gece yatmadan içebilceğimi söyledi, sadece 1 saat önce veya sonra süt, çay, kahve içmemek gerekiyo. Bence uyku hali vücudun gebeliğe alışmaya çalışmasından :)
okunmusciklet Neseli5 bende kullanıyorum aynısını ama gün aşırı içiyorum birde öyle deneyin isterseniz 2 günde bir alıyorum bende aynı ilacı
SSeymanr Bende folidıce iciyorum ilk 2 haftada bende de aşırı uyku hali yaptı ama 1 ay oldu kullanıyorum hala eskisi gibi yok. Bence gebelikten ilaçtan olduğunu düşünmüyorum 💁🏼♀️🥰
Neseli5 SSeymanr dediğim gibi huzursuzluk ve uyku. Bozukluğu yaşıyorum, önceden vinalac kullanıyordum oda uyku yapıyordu güzel oluyordu olmadı doktoruma söyleyeceğim bakalım
Neseli5 merrveguul valla anlamadım bende uyumam gerekir diye düşünürken ben uyuyamıyorum ilaçsa değiştirir rahat ederim diye düşünüyorum önceden vinalac kullanıyordum o uyku yapıyordu
Neseli5 Murvettt anladım ben süt çay kahve içen biri değilim, benimde mide bulantım var iştahsızlık tabiki ama hamilelikten diye düşündüm onları ama huzursuzluk ve uyku bozukluğu yaşıyorum ilaçtan dolayı olabileceği geldi aklıma önceden vinalac kullanıyordum uyku yapıyordu oda doktora danışmak istiyorum bu konuyu ama bebek huzursuz olmasın
Neseli5 okunmusciklet her gün 1.tane diye biliyorum ama önemli bir ilaçmış folik asit doktora danışayım diyorum yinede teşekkürler
merrveguul Neseli5 Anladım canım😊 Benim de değişken oldu mesela 1 hafta uykuya çok düştüm şimdi ise uyuyamıyorum herşeyin düzeni değişti gebelik hormonlarımızla alakalı 😍 İnşallah güzel bir şekilde düzene biner hepimiz için🙏🏻
Rmeysa_1661 Neseli5 ben 2 kutu kullandım ama hiç bişey olmadı zaten folik asit ilaç değil vitamin muhtemelen gebeliğinize bağlı bir durum
Neseli5 Rmeysa_1661 yan etkileri de görünce acaba benim gibi yaşayan varmı merak ettim doğrusu, normalde ilaç kullanan biride değilimdir
okunmusciklet Neseli5 normali o şekilde ama öyle yan etkileri olunca 2 günde bir alabilirsin dedi doktorum bana
Rmeysa_1661 Neseli5 yan etkilerini unuttum valla uykusuzluk varmıydı eğer varsa doktorunuza söyleyin ama gebelik döneminde uyku problemleri çok sık oluyor 😊
Dilaraa06 Neseli5 folidoce bende kullandım geceleri 4 5 Allah ne verdiyse uyuyamazdım sabahın da köründe kalkardım inanılmaz uykusuzluk yaptı başlarda ama sonradan düzeldi
Neseli5 Seydaaslantas ishal de oldum tabi ama hamilelikten dedim kendim, peki onun yerine ne kullanıyorsun doktor ne ilacı verdi
Dilaraa06 Neseli5 ben gebelikten önce kullanmaya başladım gebelikten 2 ay önce gebelik süresi 3 ay derken 5 ay kadar kullandım ne kadar süre sonra geçtiğini çok net hatırlamıyorum 🤷♀️