Gulyllu ozgeilhan eşimde Elisa yı bende aslında bende sevdim hem Fransa’da yasıyoruz söylemesi de kolay olur
Esa Tgcomer Kuran da gecmesi sart degil iyi anlamlı ve anlamının onu utandirmayacak olması önemli e-devletten diyanete sordum bu şekilde cevap verildi sizde koyacağınız ismi bu ismi koymamda sakınca var mıdır diye mesaj atıp sorabilirsiniz
Gulyllu Tgcomer ama Kuran’da geçmesi şart değil canım kadın sahabelerin çoğunun adı sa Kuran’da geçmiyor