Selma23 Rmeysa_1661 çok şükür ne güzel bende bu sabah kuru kayısı yedim o zaman yemeye devam edim ☺️ teşekkür ediyorum
Rmeysa_1661 Selma23 her sabah aç karnına 2 tane yiyin biride üstüne bir bardak su hemen düzene giriyor bağırskalar ilacı da gece yatarken içerseniz çok fazla etki etmiyor 😊
NurSema01 Ozlemmm-06 evet aç karnına alıyorum eşimi işe yollarken içiyorum geri uyuyorum hemen uyuyamadığımda bana da bazen mide ağrısı yapıyor
NurSema01 Bsk-12 yok bana sağlık ocağı verecek sanmıştı kadın doğumcu ikisi de birbirinden beklemiş sanırım 😂 ne zaman Demir ilacı vermeyi düşünüyorsunuz dediğimde vermişlerdi 😂
Gamze_candar Selma23 merhaba bende Demir kullanıyorum bol su ve kuru kayısı tüketiyorum yoğurt. Hiç kabızlık olmuyo tavsiye ederm
Ohaezgi Selma23 gyno ferro sanol kullanıyorum hiç kabız yapmadı aksine bağırsaklarım düzeldi, benim hemoraidim var hamile kalmadan önce hep kabızdım sağolsun bu ilaç düzeltti diyebilirim😂👍🏻
Selma23 Ohaezgi maşallah subhanallah ne güzel ya bende doktoruma sorup deneyecegim inşallah teşekkürler
Bsk-12 NurSema01 aaa çok şaşırdım ben de hemen benim doktordan şüphelendim 😁neyse ki siz söylemişsiniz yoksa öyle giderdi demek 😊
NurSema01 Bsk-12 bazı doktorlar 12.haftadan sonra başlıyor 😊 onun üzerine 2 doktor değiştim artık üniversite hastanesine gidiyorum orda çok şükür ben demeden soruyorlar ilaçlarınız eksikse verelim diye 😁