Ayy ben zaten ceken biriyim hamilelklerimde. İlkimde mahvolmstm korkuma kullanmayıp 32. Haftamda kan ilacı aldrmstı doktor koldan 🤭 smdi iknciye hamileyim 8 haftalık ama daha kullanmadan kabızlık basladı bende. Doktoruma söyledim. Smdilik duphalac surup verdi kabzlık icin. Kan ilacı yazarkende yeni kan ilacları cktı onlardan verriz dedi yan etkleri daha az dedi. Ama ilk hamlelgmde gyno ferro sanol yazmstı saglk ocagı doktoru kac tane denedysem aralarnda en iyi oydu. En kötü ondan yazdrrm yine