Neslisahozmn Benim de 38+6 doktor ayın 20 sine kadar bekleyeceğiz dedi yarın tekrar muayene olacağız bugün kasıklarımda belimde ağrı var gelip gidiyor vajinam çok ağrıyor yara olmuş gibi ama ne nişan ne su geldi bakalım yarın ne diyecek
Ao763 Bende 38. Haftadaym çatı muayenesi oldum nişanim geldi kasılmalarım sıklaştı ve kasık bel ağrım var . Bikacgun sonra kontrolüm var bende artk doğsun istiyrm ama korkuyormda 😒🙄 Ayy resmen çorba oldu kafam günler geçmiyor gibi korkularımda cabasi3😏
Neslisahozmn C_yur hayırlısını nasip etsin Rabbim inşallah hepimize ama artık doğurmak istiyorum son aylar çok yoruyor insanı
yaseminyasemin Damlaayz04 amin canım inşallah 🤲🏻Sizede Allah kolaylık versin sağlıkla alın kucağınıza inşallah❤️
Nezosikra Nikay benimle aynısın canım Hayirlsii ile sag salim doğsalardi bi sonuna geldik iyice bu bebislerinde gelmeye niyeti yok gibi duruyor 🤷♀️🤦♀️sag salim kurtulalim inşallah ya hayırlısı ile
C_yur Neslisahozmn bende ayni sekilde 9 da doktor randevum var bugun dogum sekiliyle ilgili kesin karar vericez okadar zorlaniyorum ki sezeryan hic dusunmeme ragmen dusunmeye basladim birde 40.haftada kaka riskinden korkuyorum doktorumda normal dogum yanlisi bakalim ne diycek ben saglikli ciksinda nasil oldugunun bi onemi yok diye dusunuyorum suan sanki doguma gidiyormus gbi heycanliyim gerci alsa doguma hayir demem yani de 🤣🙈
Neslisahozmn C_yur kesinlikle o tarz durumlardan korkuyor insan yoksa zamanı gelince zaten doğacak biz anneler de biraz sabırsızlanıyoruz artık bence sezaryeni hiç düşünme suni sancı verir normal doğumunu öyle başlatır
Nezosikra Damlaayz04 bende 38+3 oldum gelen giden yok🤷♀️🙈 Hayirlsii ile sag salim olsalardı bi hic ağırlarım falan yok az bi yalancı sanci gelse dua ediyorum artsın diye ama yok🤦♀️😂hepimiz bi avazda sag salim kurtulalım inslalah
Nikay Nezosikra evet yaa surekli.acilis ucun biseyler yapmag istoyrim.cok agrilarim var.bitdim artik.sizinkide sapasaglam gelsin insallah