37+4 oldum. Çatı muayenesi oldum normal doğumu bekliyorum fakat açılma yok yürüyüş spor squat yapıyorum. Kasık bel ağrım oluyo. Bazen de bacaklarımdaki damarların gerildiğini hissediyorum hani adet ağrısı gibi bi ağrı nüksediyor . Ayaklarımda ödem oluştu pek ayakta da kalamıyorum😞 . Doğsun artık çok yorucu şu son aylar yaa