Yetgineslihan ne demek canım benim, hatta benim doktorum 3 hafta bir çağırıyordu ama çok şükür riskli bir gebelik geçirmediğim için ben hep maaştan maaşa gidiyordum hiç de sıkıntı olmadı zaten öyle her hafta gitmekde olmaz bu pandemi sürecinde ilerleyen zamanlarda sen kendin ayarlicaksın zaten bazen hareketlerini hissetmeyip erken gidiceksin sıkıntı yoksa 4 haftada bir gideceksin hiç endişelenme,şimdi daha başları diye böyle