Gzdeeeee35 yanlış anladınız ben parasında değilim ilk gebeliğim ve sürekli sürekli de çağırınca anlam veremedim normal mi onu sormak istedim. malum pandemi dönemindeyiz sürekli hastaneye gitmek durumundayım, onunda tedirginliği var. Kan ver, sonuç al, göstermek için bekle derken hastanede çok zaman geçirdim