KhgKG Bizde ayrıntılı ultrason yaptırmıştık, gerilikte organları incelediler, o nedenle problem olmadığına karar verdiler. İnşallah sizin bebişiniz de çok sağlıklı sıhhatli gelir, kucağınıza alırsınız. Anne karnındayken devam etse bile, doğduktan sonra da büyür ki o göbüş🤗