Gzdehnm Ben kahvaltının başında ekmeğe 6 damla damlatıyorum peşine de yemeye devam edince açıkcası tadını pek hissetmiyorum
yagizefeninannesi MiasMom canım ben son lokma ekmeğime damlatıp üzerine ya peynir ya zeytin yiyorum ozaman beni rahatsız etmiyor istersen öyle dene bir de
Keskinoglu MiasMom ekmege gerek yok coledanda..Ben direk kasığa 5 damla damlatıp içiyorum canım çok lezzetli bir tadı var…ekmek gibi şeyler benimde midemi bulandiriyor
Keskinoglu Damla sayısını iyi sorun doktorunuza bende başta hep 10 damla içiyordum doktorum öyle dedi ama sağlık ocagindaki ebe şaşırdı kaldı.5 taneden fazla icmemen laızm normal dv3ten ağır bir vitamin coledan dedi bende 5 damla olarak devam ediyorum
3melekannesi23 MiasMom bardağa az miktarda su alıyorum ama sıcak da değil suyum çok soğukta değil sonra 3 damla damlatıyorum bir kere de içiyorum tat almamaya çalışıp sonrasında da tekrar su doldurup içiyorum ve asla tat almıyorum bende başka türlü içemem böyle içerek 30. haftama geldim ☺️