ikizlermom bugün özeldeyim doktoruma gitti 12. Haftaya girince hastaneye git ense kalınlığı ve burunlarına bakılacak dedi sonra ikili yapmıyolar dedi ben anlamadım. Çok doktorda iyi değil galiba ☺️ İki özel bir de devlet hastanesinde gittim şimdiye kadar . Hepsi ayrı birşey söylüyor. Ama ortak olan tek cümle gebeliğin riske atılacak bi durumda değil tüp bebekle zaten zor olmuş deniliyor ☺️