Kızlar merhaba . Ben 9+2 Haftalık ikiz annesiyim . Ankara da yaşıyorum. Normalde özel hastanede paket satın alarak dönemimi geçirecektim. Ama ikizler muhtemelen ufak doğacak ve küveze ihtiyaçları olacak dedi doktor. Onun için de şehir hastanesine yönlendirdi. Ama bu covid yüzünden endişe ediyorum. Bana biraz akıl verebilir misiniz 🙏🏻☺️