Snszasla hilal-a Iğdır da yaşamıyorum Kars da yım ama Iğdır’da Abdülhamit bozyigit e gidiyorum ve memnunum. Doğumu da özel bulut hastahanesinde yaptırıyor doğuma da Abdülhamit bey ile devam etmeyi düşünüyorum.
Fatmaada2015 hilal-a Iğdır’da yaşıyorum Mahmut Aksin gidiyorum memnunum Doğumu da özel bulutta yaptırıyor muayene ücreti 100 tl we 10 gün içinde kontrol hakkı war flo üstü
Tgbab hilal-a kesinlikle abdülhamit bozyiğit derim ilgisi alakası harika pişman olmazsınız. Tek sorun bulut hastahanesinde doğumları yaptırması 🤷♀️
Gzmb hilal-a tabiki abdulhamit bozyigit.ben de ordda dogum yaptim 4 ay onve.bulut hastanesinde.hastanenin durumunu goz onunde bulundurmadim.cunku sonucta bir gun kalacagim bir yer🙂hastanedense doktor onemlidir
hilal-a Snszasla canım Abdülhamid için çok iyi diyorlar bu kontrolümde ona gitmeyi düşünüyorum ama doğumu biraz fazla geliyor fiyat olarak
Serpil55 Snszasla bende Kars dayim da canım Iğdır kaç saat sürüyor hastanede tam teşekküllü yenidoğan bakımı var mı acaba?
hilal-a Fatmaada2015 canım bu doktoru ilk defa duydum doğum ücreti falan ne kadar hiç biliyor musun bir de Alper taştan nasıl ben ona gidiyorum ama giden bir kaç kişi beğenmeyince kafam çok karıştı Iğdır’da nasıl biliniyor doktor olarak buralı değilim tanıdığım çok kimsede yok
Fatmaada2015 hilal-a Doğum ücreti bilmiyorum sormadık daha erken diye ama iyi doktor Benim 5 haftadan eri kanamam wardı 12 haftada geçti iğne ilaç fitil we kontrolle atlattım şükür Abdülhamit de iyi ama ücreti çok gerçekten
Snszasla hilal-a doğum ücreti ne kadar acaba Abdülhamit beyin biliyormusunuz daha sormadım kontrolüm hafta içi sizin bilginiz varmı
hilal-a Fatmaada2015 Abdülhamidin muayene ücretini de geçtim doğumu çok fazla ya bide bulutta yaptırıyor o kadar verip bulutta olmak istemiyorum
Fatmaada2015 hilal-a Mahmut beye git istersen memnun kalmazsan bidaha gitmezsin ama Doğumu devlette yap öneririm bende hep özele gittim diğer iki hamileliğimde şimdi de gidiyorum ama Doğumu devletten şaşma riske girmezler we daha tecrübeliler
Drya8025 Ben de abdülhamit bey de doğum yapıcam inşallah çok güleryüzlü iyi bi doktor ücreti diğer doktorlara göre yüksek
hilal-a Fatmaada2015 canım çoğu kişi öyle yapıyormuş sanırım bütün kontrolleri özelde doğum devlette ama şimdi devlette doktor var mı acaba
hilal-a Fatmaada2015 şimdi devlette hiç doktor yok mu canım burda durumu olmayan insanlar nasıl doğum yapıyor ya şimdi
hilal-a Tgbab aynen canım bulut çok kötü gerçekten ya yoğun bakım bile yokmuş o kadar ücret ödeyip bide bı sıkıntıda devlete gitmekte istemiyorum
Tgbab hilal-a sırf o yüzden memlekete geldim riske atmak istemedim doktora güvenim tam ama hastahane için malesef aynı şeyi söyleyemicem
hilal-a Tgbab memlekete gitsem 20 saat bebeğin gelmesi sıkıntı eşim bırak geri dön gel geri al zor olacak of
Snszasla hilal-a oooo çok pahalı yaa niye bu kader pahalı yapıyor ki bende sırf yol sıkıntısı yüzünden memlekete gidemiyorum çok uzun 32 haftalık oldum artık yolculuk da yapamam ne olacak böyle doktor sıkıntısı bilmiyorum 4000 de az para degil ki 🙄