Zey44 tek çare sabır denemediğim şey kalmadı 2 kere mastit oldum lansinoh garmastan madecassol gümüş kapak hiç biri işe yaramadı hele gümüş kapak beni daha çok mastit yaptı çünkü içinde süt birikiyordu ıslak kalması daha çok bakteri üretti yani zamanla geçiyor merak etmeyin sabırla emzirmek gerek sadece