Zey44 ben de korkudan 35. Haftada takmaya başladım gümüş kapakları 😀 eskiler gümüş iyonlarının iyileştirici özelliklernden faydalanmışlar bana mantıklı geliyor bi de nemli tuttuğu için çatlamasına izin vermiyor. Yeğenim on gün önce doğum yaptı o da aldığım en iyi şeylerden biri bu oldu dedi Sütü gelsin diye göğsünü pompayla filan biraz hırpaladık sanırım yara oldu yara olduğu zaman taktı kendi sütünden bikaç damla damlatıp, çok faydasını gördü. İnşallah senin de bu sıkıntılı zamanların geçer bi an önce 🙏