Mercimek06 Bizimki ilk basta belli degildi tahminen doktorumuz kiza benziyor dedi ama dun erkek oldugunu ogrendik🙃
Busraaras Mercimek06 herkese allah hayırlı sağlıklı evlat nasipmetsin bende şuan 16+5 2 hafta önce %90 kız dedi doktorum haftaya kontrolüm var o zaman net söyler diye düşünüyorum ☺
___3bruli___ Mercimek06 bana kıza benziyor dedi 1 ay sonra ko muanem de tekrar gittim aç karnına meyve suyu içtim sonra ultrasyon a girdim cinsiyetini sordum kızınız olacak dedi kesin mi dedim evet dedi ve doğumumuz da 2 Mayıs 😇😀
zynnp 16+6 yım iki hafta önce kıza benziyor dedi doktorum diger randevu 20 aralıkta dayanamayıp başka bi doktora gittim o da kıza benziyor dedi fakat her ikiside kesin konuşmadı
Etkaninannesi 12.haftada doktor %90 kız dedi, şiödi 14.5 deyiz, 2 hafta sonra kontrolüm var netleşecek inşallah
cmr1545 cansuece Havacianne Ayrıca benimde rahmimde perde olduğunu söylemişti doktorum bana da net bir şekilde kanamanın onunla ilgili olup olmadığı konusunda bir Bilgi vermedi doktor sadece düşük riskin var 9 ay boyunca yatacaksın iş yapmıcaksın dedi.
Esrabayrakdar Bizde bugün gittik 14 haftalıkken büyük ihtimalle erkek demişti bugün 17+4'üz değişmemiş erkek dedi bu saatten sonra da değişmez heralde 🤗
deletedmom211 Kızlar 12 hafta erkek diyenler ultrasyonda erkekse pipi gözle anlaşılır mı yani biz mesla baksam ultrasyonda anlayabilirmiyiz pipiyi