Tucetut7 Ensesindeki kalınlık 4 günde kafasınıda sarmış ve kemikleri çok kısa dediler 6 doktora gittim. Cvs yaptırdım dün genetik inceleme yapılacak. Doktorlar aldır diyo öyle caresizim ki ne yapacağım bilmiyorum en iyi ihtimal down olurmuş😞
Tucetut7 Mucize1997 merhaba size yazmak istedim 😇 16. Haftamdayım genetik test sonuçları çıktı ve bebeğim sapasağlam 15 gün önceye kadar ense kalınlığı ultrasonda hala vardı ve şuan geçmiş görünüyor rabbimin mucizesi gerçekten kistik higromadan çok korkmuştuk. İyi dilekleriniz için allah razı olsun inşallah 5 ay sonra kızım olacak 🙏🏻
Mucize1997 Tucetut7 cok sevindim saglikla gelsin kiziniz insallah guzel gunler bekliyor rabbim evlatlarimizla sinamasin 🥰🥰🥰
Bernaoztrk Tucetut7 ay geç gördüm yorumunu , bende az önce içini ferah tut , doktor değiştir falan yazdım :) çok sevindim maşallah ya
mommy_bee Ben dun gittim 12+1 de ve ikiz bebek ama birini hatırlıyorum 0.7 dedi cok imce 1 cm bile degil cok iyi sonucu dedi. 0.52 ise yarım yani cok iyi bir sonuc olması gerekir neden yönlendirsin ki o zaman.
Bernaoztrk Tucetut7 13. Haftamda yaptırdım 2 li test. sende yaptır o haftalarda. Bide yanılma payı çok yüksek oluyor. Burda hep okudum şöyle risk var böyle risk denilen bebeler maşallah sağlıklı olmuşlar. O yüzden karartma içini. Bide bence başka bir doktora git derim. İlk 3 ay alttan muayene olayını desteklemiyor benim doktorum. Bence sen önce bir doktorunu değiştir. Dualarım seninle 💜
Tucetut7 Bernaoztrk allah razı olsun 🙏🏻😇 6 doktora gittim hepsi aynı dedi dokturumuda değiştim sonradan çünkü sürekli boş gebelik gibi bakıyodu bana. İki hafta öncesine kadar ultrasonda bizde görüyoduk ense kalınlığını ama rabbimin mucizesi dualarımızı geri çevirmedi çok şükür😇🙏🏻