Hamileliğimden öncesinde de levotiron 75 mg kullanıyordum. 8+2 haftalığım 🤰🏻 Ve hamile olduktan sonra tahlillerim de tsh tavan yapmış görünüyor 🙄 doktorum ilacımı 125 mg a çıkarttı. Normalde de tiroid rahatsızlığı olmayanların bile çoğunlukla hamilelikte yükseldiğini ve ilacı aldığım sürece korkulacak bir durum olmadığını söyledi 🤲🏻