Bende hasimato hastasiyim hamile kalmadan önce 50 lik ilaç kullanıyordum hamile kalınca tag bakıldı 5 in üstüne çıkmıştı değer. Ilaç dozunu 100 e çıkardık dün yaptığım tag değerinde 0.70 düşmüş ilacı yenidenn75 e dusurduk .2.5 altında olması lazimmis ama benim biraz fazla dusmus .Başlangıçta gebelik ikizdi sonradan teke düştü sanırım o yüzden birden 5 in üstüne çıkmıştı başlangıçta. Bebeklerden birinin kalbi duruncada 100 mg ilaç fazla geldi sanırım o yüzden bir anda 0.70 e dustu .Sizlerin tshlari kac