Yyrlizz canım öncelikle eşin sperm testi yaptırsın sonra sen adetinin 3. Günü bütün hormon testlerini yaptır. Rahim filmi de önemli ama diğer hormınlarda çok önemli ona göre tedaviye baslarsın, aşılama ile ikiz gebe kalan arkadaşımda var ama çok büyük sans asılama, zaman kaybetmek istemiyorsan eğer kesinlikle tüp bebek derim, birde 2 embriyo transfer edilmiyor diyenleri boşver doktorunla konuşunca 2 embiryo transfer oluyor. Bu konuda çok iyi bir laboratuar şartları olan ve çok iyi bir doktor bulmalısın hem Paraná yazık olmasın hem de canına.. Tüp bebek çok zorlu bir süreç maddi manevi çok yorucu Ankara başkent hastanesini araştır çok basarılılar tedaviler de aynı zamanda fiyat olarak diğer yerlere göre de çok uygun Rabbim kucağını boş bırakmasın🌸🌸