Sevgili arkadaşlar; yaşım 27 . Bebek istiyoruz doktora başvurduk şimdi bazı testler yapılacak. Doktor rahim filmi sonrası hanile kalacağını düşünüyorum ama aksini şu an için düşünme diye telkinde bulundu. Eğer olmazsa da 3defa aşılama deneriz dedi. Bense zaman kaybetmek istemediğim için aşılama veya tüp bebek şstiyorum demiştim doğrudan. Ve aklımı karıştıran şeyler var; mesela aşılama ile ikiz sahibi olmak mümkün mü? Genç yaştakilerr tüp bebek tedavisinde çift transfer yapılmıyormuş ama birkaç arkadaşım bu şekilde ikiz gebelik elde etti, hem de benden küçükler. Onlar aşılama hiç yaptırmadı ve doğrudan tüp bebek yaptırdılar. Tabiki doktorumun direktiflerine uyacağım ama Sizin de fikirlerinizi merak ettim