Elifaysu endobeybi ya ne güzel eşiniz yemek yapmayı biliyorsa keşke benim eşimde bilseydi yeni yeni öğretiyorum bulantı dönemlerinde çok zorlandım ama Allah razı olsun annem yapıp yoliyordu bana😊
endobeybi Elifaysu evet çok şanslıyım o konuda 😌 biliyor ve çok seviyor yapmayı. Mutfağı da topluyor tertemiz bırakıyor sonunda, nazar değmesin 🧿🤪
Elifaysu endobeybi maşallah cnmmm🤗benim eşim malesef yemek bilmiyor🤭ama öğrettim şimdi genel ev işini sadece süpürge yaptırıyorum o dierlerini kıyamıyorum ama birakmior yapmama 😌tek sorun yemek😒