AtaMommy Busra9290 yok doğumda son adet tarihi baz alınır bebeğin uyumlu olduğu hafta değil. 3 hafta geride veya ilerde olması önemli değil 3 haftadan sonrası sıkıntı
Cheerfulmom Busra9290 Benimde o haftalarda öndeydi ama sonra düzeldi. Doktorum bazen ileride olma geride olma gibi durumlar olabilir ama toparlar haftasıyla uyumlu hal alabilir dedi. Şuan haftasıyla uyumlu gidiyoruz.
Mom046 AtaMommy benimki baştan beri iki hafta geride Dr yeni tarih oluşturdu o tarihten baz alınacak doğum çok değişik durumlar.
Miranadar Busra9290 benim 34 hafta 3 kilo doktorum normal doğum zor dedi çünkü 37 38 de 4 kilo olur bu yüzden büyük ihtimal Sezeryan haftaya kontrol edicek eğer bi düzelme olmazsa en geç 37 de alınması gerek dedi 2 doktora gittim ikisi de aynı şeyi söyledi diyet yapıyorum ama düzelmiyor
Busra9290 Miranadar ya normal dogum yapmak istıyorum ama benımde doktorum boyle devam ederse zor dedı 😬 çok istahlımısın canım ben cok asırı da yemıyorum kı genetık heralde bende uzun boyluyum
Mervekaya58 Bende 34 haftalıkken 3100 dü kilosu carsamba gunu 36 haftalık oluyorum bakalm kac kilo olacak . Ama sezeryana gün verdi doktorum
Miranadar Mervekaya58 benim açılmam var bebek kanalda belki kendisi gelir diye 10 gün daha bekliycez gelmezse Sezeryan a gün vericek
gupsemnur Mervekaya58 benimde bir hafta ileride bebeğim 34 haftada 2845 gr dı pazartesi 36+2 olacağız bakalım ne diyecek üçüncü bebeğim sezeryan için gün verecek
AtaMommy Mom046 baştan beriyse olabilir canım, benim gebeliğim boyunca da ileri geri çok değişti ama hep son adet tarihin dedi bana doktor baştan beri sabitse tabi mantıklı, sağlıkla gelsin minik
Mom046 AtaMommy amiin inşallah, cok karışık benimki detaylıda 8 gün arayı kapatmış diye gördü sevindim ama diğer kontrolde farklı doktor hayır en baştan beri geç döllenme olduğu için 15 gün geriden sayıcaz dedi yeni tarih oluşturdu kafam cok karıştı
Miranadar Busra9290 iştahım yok doğru dürüst yemek de yemiyorum çok kilo da almadım 10 kilo almışım şimdiye kadar ne olcak bilmiyorum
Miranadar Mervekaya58 evet 31. Haftada 1cm açılmam vardı dün 34.3 de yine muayene oldum 2 3 cm açıklık var dedi ama sancım 40 larda az olduğu için yatış vermedi
Busracobann Busra9290 arkadaşımın da 3 hafta ileriydi bebeği yeni doğum yaptı sayılır kilosu boyu fazla olacağı için doktor bekletmedi 38 de aldı sezeryanla geri olmasından ileri olması daha iyi
sevimlieyuboglu61 Busra9290 benim oğlumda öyleydi , 39+2 de doğmaya niyeti yoktu kordon dolanması , ve iri bebek olduğu için sezaryen oldum