Merhabalar 30 haftalık gebeyim ve şiddetli kaşınma sonucu hastaneye gittim uyuz olmuşsun dediler. Nereden bulaştı bu illet bilmem. Bi krem yazdı katranlı lâkin nefes alamıyorum kullanınca aranızda uyuz hastalığı geçiren var mı nasıl bir tedavi uyguladınız.