Ebruyulalii27 şuanki çok şükür sağlıklı canım nasipse son 10 gün 40. Haftaya. Aynı ağrı sızı inan bende de vardı seni o kadar iyi anlıyorum ki. Diyorum ya sağlıklı olan gebeliğimin başında deli gibi korkmuştum ya dış gebelik geçirirsem diye. Psikolojisini anlatmıyorum bile. İçini ferah tut sağlıklı gebelik geçirme ihtimalin çok daha yüksek bu bilimsel bir gerçek. Geri kalan tercih senin canım. Rabbim yar ve yardımcın olsn 😇💞