snhstn çok geçmiş olsun sizede şuan ki hamileliğiniz sağlıklı bir gebelik değil mi benimde aralarda çok sancım oluyor o kadar iğne çok ağır geldi neye uğradığımı şaşırdım diyebilirim bi anda kendimi müşade odasında buldum ve öyle bir kat ki herkes bebeği kucagında kapı süsleri güzel güzel asılmış ben ağlaya ağlaya dış gebelik için iğnemi oldum yattım çok kötü bi durum Allah düşmanımın başına vermesin gerçekten bende çok korkuyorum kararsızım rahim filmi çektirsem mi neden kaynaklı diye ama bilmiyorum