DiplomaliEvHanimi halitefe nerde yokki 😏 mcbur dogack cocuk 😏 kucuk shirde yasiyodk buraya geldik ordada oyleydi
halitefe DiplomaliEvHanimi öyle tabide korona hastaları falan olup karantinada olanaklar şehir Hastanesi’nde doğum yaptı hep direk içine adım atmak gibi oluyor diğer yerler dahantemiz en azından
halitefe Mom092 bencede ama çiçeklerin üzerinde mikrop kalırmış bilmem ben gibi açıklamalar yapıyorlar aman ya valla şöyle anlı şanlı bir doğum yaptırmıyorlar çiçekli böcekli
Mom092 DiplomaliEvHanimi degistir kuzum doktorunu basindan saviyolar aslinda sonlara dogru onu farkettm
halitefe DiplomaliEvHanimi malesef valla resmen vurgun yiyoruz bide ben özel kliniğe falan gidiyorum diyorum ya baya gitti zaten dahada gidecek galiba 😅😅
Edizinannesii edasaribek erciyes kartala gidiyorum canım normalde sezaryen de (zorunlu sezaryen) 3000 tl ve sendika varsa %20 indirimin oluyor. Bende 1-2 haftaya doğum yapcam inşallah ama yılbaşından sonra fiyatlarda değişim olabilirmiş.
DiplomaliEvHanimi ya surda2 kez mi ne kontrolum kalmis cook arastirmaya gerk varmi nede olsa doguma ebe ve o anki hangi doktr varsa o giriyo diyolar dogrumu???