buketkomurkilic Kızlar uyku ile aranız nasıl zaten uykuya gecemiyorum bir sag bir sol kendimi uyandıgımda yüz üstü yatarken buluyorum😊 ne taraf dogru
Babyy1S buketkomurkilic istediginiz yöne uyuyun haftaniz daha erken 35 haftalgm sağ sola uyuyorum yüz üstü istesemde yatamıyorum cunku rahatsz oluyor insan agırlık biniyor sanki kemiklere karniniz cıkana kadar istedignz yönde uyuyun🌸
Birfincankahve buketkomurkilic arkadaşların da dediği gibi karnınız çıkana kadar istediğiniz gibi yatın, göbeğiniz büyüdükce zaten mecbur sağa ya da sola yatıcaksınız uzunca bi süre. Ben hasret kaldım valla yüz üstü sırt üstü yatmaya 😁37 haftalık olucaz 2 güne 🤭
Deletedmom379 buketkomurkilic oooo sana bir şey diyeyim mi 25 e kadar istersen amuda kalkıp uyu o haftadan sonra zaten istesene öyle yatamayacaksın. Ben yüzüstü yatma aşığı olarak şu dikişlerimin düzelmesini bekliyorum. 🤪😝
MesOz buketkomurkilic Zaten belli bir haftadan sonra yatamayacagin pozisyonlari vucudun sana cok net belli edecek :)
Aslibh Babyy1Scanim hamilelik yastigi var ise yarayan arkadaslarim var cok pahali degil kullan dene der8m arkadaslarim c9k memnun
MesOz Birfincankahve ben de sirt ustu yatmayi cok ozledim 😂 geceleri sirt ustu dondugumde bel agrilarimla uyaniyorum
sema_beyto 35 haftalik iken her şey daha zor oluyor ne tarafa yatarsam yatayım olmuyor zaten uyuyamiyorum nefes almak bile zorlaştı
Birfincankahve buketkomurkilic ben de aksine keske bikac ayım daha olsa diyorum doğurmak istemiyorum bu koca göbeğimi özlerim diye 🤭😁
dilaraky Şu an fark etmez ki. İlerleyen zamanlarda zaten yan yatcaz mecburen. Ben 20 haftalık hamileyim yüz üstü yatıyorum hala doktor da istediğin gibi yat bir zararı yok dedi
Birfincankahve MesOz ah ah o ağrılar yok mu rahat uyku yok ama doğurmak da istemiyorum bazen özlicem diye 🤭😁
Babyy1S Aslibh ben halimden memnunum ki sag ve sola yatabiliyoruz yüz üstü yatmak sakıncalı onda da zaten istesek de yatamayız vucut rahatsız oluyr ben dogurucam nerdeyse hamile yastigi bu saatten snra ihtiyacm olmaz tesekkurler yinede 😊
sema_beyto buketkomurkilic bebegin kan akışından dolayı dah sağlıklıymiş şuan en güzel gunlerindesinumarim her şey senin için çok güzel ve kolay geçer sadece uyumayı çok özledim 😁
Kizimveoglumm buketkomurkilic ilk gebeliğimdede o şekilde yatmıştım şimdide hemde cok rahat ediyorum 😇 bir sebebi yok aslında rahatlık ne sırt üstü nede başka türlü yatamıyorum sola dönüyorum alıyorum bacak arasına yastıgı oh misss 😂😂😂
Kizimveoglumm buketkomurkilic hemde bebek için sola yatmak daha iyiymiş öyle okudum 😇 doktorumda sol taraf önermişti hep yüz üstü yattıgım için serile serile 😂😂😂biraz zor oluyor ama alışıyorsun
MesOz buketkomurkilic kasiklarina yakindir hala yukari cikmamistir. Ultrasonda baktiklari yerden tahmin edersin ☺️