zeynosum 23 gün önce normal doğum yaptım orda doktor dogurtuyor sanci cektigin odada çatala ceviriyorlar hemen tek kişilik odalar herşey tek ve özel kimseyi almıyorlar saat kaç olursa olsun babayı sürekli arayıp bilgilendiriyorlar durumla ilgili. Doğumdan sonra odaya geçerken babayı çağırıyorlar eşyaları getiriyor bebeği görüyor