zeynosum normal doğum ebelerin işi olduğu için bi sıkıntı olmadığı sürece ebeler yaptırır😌 dikişlere takılmayın, gerekmedikçe epizyotomi yapılmaz. Odalar tek kişilik, doğum öncesi, doğum ve doğum sonrası süreçlerde aynı odada kalırsınız. Doğumdan 2 saat sonra bi aksilik olmazsa kadın doğum servisine alınırsınız🌸 hayırlı doğumlar diliyorum🌸🙏🏻