Ipek0z Merveakbb sürekli değil ama böyle arada bir, bir dakikalık falan oluyor o da sanırım bebek bir tarafa baskı falan yapıyor diyr düşündüm çünkü sertleşiyor ağrıyan yer o an. Ama farklı bir ağrıdan bahsediyorsan başka bir ağrı yaşamıyorum
Ipek0z Merveakbb valla içerde bir şeyler yapıyorlar ama çok çözemedik😅😅 bir yandan doğsunlar rahatlayalım diyorum bir yandan doğduklarında asla rahatlayamayacaz aksine sorumluluklarımız katlanacak biliyorum🙈 çok garip bir duygu
busbus35 🙏❤️🐣O gobisi ❤️🙏bak bak sev. Neguzel işte istediği kadar olsun ❤️ annesi dogumdn snra gidiyor ayrıca haftama göre güzel göbeğin
Birminikannesi44 Glakky1 benimde ilk gebeliğimde son ayımda bu kadardı 😂 ikinci gebeliğimde daha zayıf bir kiloda hamile kaldım ve göbeğim çok daha büyük 😀
DenizGzm Mrymozr 31+4 haftalığım canım İnan benim göbeğim şuan senin göbüşünle aynı boyutta :) tamamen karnının şekliyle kaslarınla alakalı bi durummuş soranlara 8. Ay dolucak diyorum ama sanki 6 aylık bi karnım var öylece bakıyorlar 😅😅
Mugee09 Mrymozr ahh ben 30 dayım anca o kadar var yok arası , oysaki o kadar da istiyorum göbeğim büyüsün 😊