Mrymozr https://imgyukle.com/i/TRyN7n 22+1 iz ama sanki 30 haftalik gibi hissediyorum gobegi görünce. Benden daha ileri hafta olup gobegi cok az cikanlar vardi😀😀Sizin gobusler nasil. Ilk gebeligim bu arada
Ipek0z Mrymozr ooo bayağı çıkmış maşallah 😄 ben de 20+2yim hamileliğimin başlarında kocamandı göbeğim çabuk çıkıcak diye düşünürken resmen küçülmeye başladı sonra😂 şu an böyle yeni yemek yemişim de karnım şişmiş gibi bi göbeğim var 💁♀️
Mrymozr 1PrensAnnesi Haftaya göre diyorum ama ben benle ayni haftalardakilerin daha ufak🙈😀olsun büyüsün büyüsün ben severim hamis göbeği
Mrymozr Ohaezgi Bundan bahsediyorum bende iste bunyeyle alakali galiba bu😀bhrda resm görüyorum çünkü 30 yakin hafta olup karni benmki kadar olmayan bile var 😀😀
Mrymozr Ohaezgi Ben migde bulantisindan 4 kilo vermistim smdi yeni yeni o kilolari aliyorm hamile kaldgm kilodayim suan😀
dilaraky Bence normal ama genelleme yapamıyoruz dediğiniz gibi bazıların daha büyük bazılarının daha küçük olabiliyor. Yapıyla alakalı 😇
Ipek0z Merveakbb sürekli değil ama böyle arada bir, bir dakikalık falan oluyor o da sanırım bebek bir tarafa baskı falan yapıyor diyr düşündüm çünkü sertleşiyor ağrıyan yer o an. Ama farklı bir ağrıdan bahsediyorsan başka bir ağrı yaşamıyorum
Eemmyy Mrymozr 36 haftalık olduk bugün, sizin göbeğinizden biraz daha küçük benim ki☺️☺️Maşallah diyelim
Birminikannesi44 Glakky1 benimde ilk gebeliğimde son ayımda bu kadardı 😂 ikinci gebeliğimde daha zayıf bir kiloda hamile kaldım ve göbeğim çok daha büyük 😀