mrvears Sürekli çikolata tatlı Nutella filan yiyor musunuz? 22. Haftamdayım bu aralar çok tüketiyorum peki siz?
Dyguklc mrvears bende cok yiyorum doktorunda yemememi soyledi gebelik sekeri cikar dengeli ye dedi ama kendimi tutmaya calisiyorum
Babyy1S mrvears tüketiyorum fakat şekerim olmadıgı için ama sizin 2 hafta sonra seker yukleme testiniz var bence tatliyi hamuru azaltin bir sorun cıkmasın degerleriniz normalse yine yemeye devam edersiniz
nagsal-48 Dyguklc her defasında yerken ben de kesin gebelik şekeri çıkacak diyordum zamanı gelince yaptırdım test çok şükür çıkmamıştı Nutella en zaafimin olduğu şeylerdendi bu süreçte 😋😋😜🙃
Deteledmom21 mrvears hemen hemen her gün yiyo rum en kotu bir cikolata yiyorum. Yarin kontrolum var sorucam ama sikinti oldugunu dusunmuyorum .
MyLittleHeart Eslinasare Türkiye’de üretilenlerin helal sertifikalı olduğunu da açıkladı diye biliyorum
Mervetekmn mrvears hayır yemıyorum yiyemıyoeum sekerım var cunku ama olmasada yemezdim sadece bitter cıkolata sekersız Türk kahvemin yanını ufacık bitane yiyorum bazen