Bende 22 yasinda anne oldum ve iyikide olmusum diyorum.Rabbim 1 kız evladı verdi bana sukurler olsun..Acikcasi acemilik cekmedim beraber buyuduk😊 .Simdi 4 yasinda ve abla olucak insallah🙏🏻Ikinciye hamileyim 9+2gunluk😊Rabbim bu yavrumuda saglikla kucagima almayi nasip etsin insallah..Allah herkese nasip etsin bu mutlulugu🙏🏻