Arkadaşlar bende 7+5im ve 2 haftadır çok zor geçiriyorum önceleri sadece bulantı vardı şimdi kusma da başladı. Yıllardır çocuk sahibi olamamış ve şuan hamile bir arkadasimla konuşurken midesinin çok bulandıgini her bulantı ve kusmadan sonra bebeğin orda ve sağlıklı oldugu için sukrettigini söylemişti. Ben çok etkilendim şimdi her bulantimda şükürle kapatıyorum konuyu bana düşüncemi değiştirmek biraz moral verdi ve daha kolay atlatmami sağlıyor. Belki sizede faydası olur diye yazmak istedim..