Nurr32 Aynı ben canım bende dün 36+1 kontrolümde 1 tur dolandığını söyledi doktorum sadece hareketlerini kontrol et dedi normal yada sezaryen hakkında bişey demedi ama kordon dolanması ile doğan çok fazla oluyormus bende çok tedirgin oldum araştırınca. İçim rahatladı biraz