Nurr32 1 tur kordondan bişey olmaz ki, doktorunuz sezaryen için bahane aramış. Benimde bebeğimde vardı kendi kebdine açıldı hareket ettikçe. Hatta doktorum 3 tura kadar normal dogum yaptırdığını söyledi. Canınızı sıkacak bir durum yok, doktorunuz korkutmuş galiba.