198697 benim iç karnım küçük olduğunda 4. ayda herkes hamile olduğumu anlamıştı bol giyiniyorum dışarda baya ama evde hemen anladılar. şu an 7 ye girdim birkaç hafta sonra doğuracak gibi duruyor yemeklerden sonra 🤭 ve zayıf olduğum için de olabilir ben zayıfım ama o top gibi durduğu için yani iç karnınızla alakalı herkesin çooook farklı 🥰