Arkadaşlar ben hamileliğimden beri cekiyorum öyle zor ki ne midem bulandı ne hamile olduğumu anladım tek derdim diş oldu hala cekiyorum diş etlerim resmen şişiyor yırtılıyor ama elimden bişey gelmiyor parol kesmez ben karanfil kaynattım baya bi karanfili kaynattım soğudu dişlerime onunla gargara yaptım etkisi oldu hafifletti bide iltihaba iyi geliyormuş en son günce ağzımı doldurdum karanfil diş etlerime yapıştırdım öyle uyudum yani
cok zor ben anlıyorum Allah hepimize acil şifalar versin